ALONG!

tjaa!

Jag vakande i morse av att coffes mobil ramlade ner på golvet -.- hahahah :P men när vi åt frukost så sa sissi och åke att dom skulle åka hem te sissi för att städa, diska och tvätta så jag och coffe fäljde med dom ;) jag diskade typ 50 000 miljoner saker -.- väärsta stora berget :P fast jag gjorde de frivilligt så jag ska inte klaga xD hahaha sen kom marcus hit oxå :P vi satt och spela mario på wii :D hahah^^
Nu sitter jag själv i sissis lägenhet för dom stack någonstans och kmr inte hit igen förren om ett par timmar xD så heelaaa lägenhaten för mig själv^^ mohihihihihi :)
imorron ska jag,sissi och åke hem te mormor :P på påskmiddah xP coffe kunde itne följa me... han ska äta påskmiddah hemma.. :/ aja.. ska nog gå till willys nu.. fett läskigt själv :S men är ass sugen på CHIPS!! :D:D chipsmonster dt är jag dt xD<3

Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0