HEMMA HOS SYRRAN :D

heeelllloo :)

sitter nu och lyssnar på lite lugn musik hos syrran :P är här med bror oxå ;)
Skolan var fett najs idaah för de är typ "världsbokdagen" :P haha på morronen satt vi bara i fritidsgården (jag, michii o gabbi.. o björn var där ett tag oxå men han stack sen) men inanan han stack började vi alla fyra snacka om skräckfilmer :P hahaha faan va skojj de var dåe ;) hhaha sen pysslade vi lite fram till lunchen och då fick vi "riktig" mat.. alltså de kom någon kock och gjorde wok :D dom hade värsta stora wok saken där man tog mat så stod han där och lag upp mat åt oss :D äntligen blev man riktigt mätt xD efter de pysslade vi igen men vid typ tio i ett gick michii, gabbi och hilda och läste för dom mindre barnen men jag orkade inte så jag stannade kvar och skrev lite på en berättelse ;)
Efter skolan mötte ja upp syrran på stadium och fick en keps (A) taack gumman<33 sen mötte vi upp bror min ;) så åt vi på max :D träffa mzaan där oxå^^<3 sen åkte vi hem hit och då vart de städning eler dom städa jag satt och kollade på tv xD medan vi kollade på så ska de låta så började syrran prata om att göra om i lägenheten.. så efter programet började vi^^ de är skit snyggt nuu :D sen imorron ska vi te IKEA o köpa soffa förmodligen och sen ska vi köpa en strömsladd till hennes gamla laptop som jag kmr få låna sen ;D<3
Aja ska nog snart gå o sova är skit trött :O men jag väntar på att en person ska svara på fb men de tar lite tide eller så svarar han inte alls?! :@

Nattti puss :*

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0