Kan jag?..

Om jag säger att jag saknar dig är de något fel på mig då? Om jag säger att jag älskade dig till de högsta är jag dum i huvudet då? Om jag säger att jag skulle göra nästan vad som helst för dig är jag dålig då? Om jag är de så låt mig vara fel, dum i huvudet och dålig för de är sant till 100%!!
Skulle jag kunna gå vidare utan dig vid min sida? kan jag hitta någon där ute? jag kommer att hitta den rätte.. Det vet jag någon dag så, men tiden dit känns som en evighet.. Nu känns de att världen inte är något viktigt.. Att allt bara kan försvinna.. Men tänker jag efter så har jag för mkt att förlora! alla mina vänner och dom jag älskar.. och speciellt dig..
men frågan är: Kan jag nånsin glömma dig?..<3

Kommentarer
Postat av: nejja♥

veeeeemm?? <3

2010-04-27 @ 16:24:13
URL: http://nejjiz.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0