MUSIKAAL :D

heeei^^

idaah har varit sköööönste dagen på länge :P först hade vi arbetspass :P jag hildaa och gabbi satt i ett grupprum (michi träna innebandy till DM) haha vi hade skit skojj ;) me and gabbi planera våran gympa lekiton =) sen åkte vi till musikenshus för vi skulle kolla på en musikal :P en i min klass var med ;P och i pausen av musikalen gick jag o michii och förföljde en person.. kan inte nämna namnet och när vi gick tyckte vi att vi såg davve :O (alltså de var tyyp 7 eller 8 skolor där eller nått.. fast jag tänkte aldrig så långt att tinuda eller bälinge eller någon sån skola var där..) men vi trodde vi såg fel :s men sen när jag o michii skulle gå på toa ser jag abbe sitter på golvet mot en vägg och sen ser jag davve bredvid så jag går och sparkar till hans fot och han typ flyger upp o kramar mig xD haha jag höll fan på att flyga över kanten :P sen bredvid davve så sitter cb :O de var skit längesen jag såg han fan :O davve försökte få mig att sitta bredvid han på golvet men jag ville gå på toa och de ville michii med så jag sa att jag inte kunde men då ställer han sig upp och försöker trycka ner mig men jag hamnar framför abbe som tryckte ner mig iaf -.- så jag hamna på golvet... hahaha med davve på ena sidan och abbe på andra så michi fick inte plats xD men sen skulle davve o abbe hämta vatten eller något sånt.. så michi snodde davves plats xP hahhahhahah fan va skojj vi hade x) sen återgick vi till musikalen.. den var okej :) och den fick ett STORT plus för de var en skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit söt kille med (A) han likna dito som faan :O :O asså michii o jag trodde fan de var hans tvilling fast sen kom vi på att han är ensambarn xD efter de var slut följde jag med michi till busssen sen träffa jag mamma på stan så gick vi och köpte en skinnjacka och lite annat till mig :) sen träffa vi sissi och jag skulle ändå hem te henne inann KU börja för att äta osv ;) så när vi stod o vänta på bussen spööööregna de -.- yippie... sen när vi kom fram till hennes station ser hon sin syster och typ kutar mot henne xD och jag följde efter :P hahha ;) sen gick vi upp te hennes lägenhet och så gjorde hon mat de var ass gott fast jag kmr inte ihåg vad de heter nu... :S smart jag är -.- sen skulle vi ta fem över fem bussen till stan för att ta halv sex bussen för att vara i vänge vid sex men när klockan var 3 över sprang vi ner till bussen men den hade redan åkt -.- så vi gick bort till en annan busshållplats och tog en annan buss ist :P sen skulle vi gå till skolgatan och påvägen dit snubblar sissi på trottoarkanten och slår huvet i asfalten :O :S men de gick bra fast hon fick väärsta huvudvärken och de har svullnat upp lite nu.. de stannade en cyklist och hon såg livrädd ut i ansiktet och pratade engelska.. xD hahah men vi hann med bussen =D när vi kom dit vare mässa sen KU (bara så ni vet coffe är dum!) och sen åkte jag med adde o kariiin hem :)
nu har jag gjort klart allting för i morron FÖRUTOM att välja kläder xD men sen går ja o lägger mig :)
Gonatt<33

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0