PÅSKLOV!! :D

heeii söwtnosar :)<3


Äntligen påsklooooov!!! :D:D<3 faan va sköönt^^ dagen har varit bra :) had asss skojj på gympan (pingis och badminton) jag körde bara badminton och när jag körde så kom jag på hur mkt jag saknar dt.. :( ska nog börja igen :):) hihih efter skolan var jag och michiii kvar i bibblan för vi skulle på fotboll sen^^ ahaahhahah vi såg jue muppen wanna bee ;)<33 shit vad jag saknar honom :( </3.... jag sov hela vägen till sävja xD var ass trött.. fotbollen gick bra men jag märkte att jag har ass dålig kondis -.- får jobba upp den.. :) men ska nog inte fortsätta på dt.. visst fotboll var mitt liv men jag vill fortsätta med mitt gamla lag ist som lags ner för två år sen.. :( när vi åkte hem så kom vi till station typ lite över halv så jag missade halvbussen precis -.- men michii var en liten ängel och stannade kvar en halvtimme med mig^^ love ya<33 sen gick vi in till pressbyårnoch köpte en cola, ett kinderägg och en snickers xD och då såg vi dito!! :D<3 dt var längesen :P sen träffa man jocke oxå^^ och jag märkte hur lång han är :O typ 3 meter!! nej men åtminstonde 2 meter.. :P

Nu sitter jag i min brors rum med sissi, åke och toffifee!! ;D hahaha xP fast nu är sissi och toffifee och hämtar te blääääääh säger jag åt de xD



Kraam<3

Kommentarer
Postat av: hildaaaaaaaaaaaaah

ska du sluta på fotbollen emma ?! ;O ♥

2010-04-02 @ 19:57:26
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0