SJUUUK! :(

tjaabbbaa :)

I morse (kl. halv 7...) vaknade jag av klockan som vanligt fast jag mådde piss.. hade ass ont i halsen och mådde skiit illa.. :( så jag stanna hemma... kände mig dålig redan igår :/ sen somna ja om vid halv 8 och vankade igen halv 2 xD hahaha fett länge ja sov dåe? ;) hahaha aja saknade skolan lite faktiskt..... aja hoppas att sissi kmr ikväll efter hon varit hos frissan, hon skulle komma om inte de blev försent :)

De är slöjd imorron!! :D hahah jag längtar för jag, michii och hildaa hjälper till lite osså håller på med ett pon o zi huus av katong^^ hihihi jag o michii har tovat några pon o zi gubbar ;) haha kmr fan bli MVG!! :D hoppas ja iaf ;);)


C'ya Later Alligator<3


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha tack :) <3

2010-04-16 @ 22:27:08
URL: http://ccookiee.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0