Skola vem fan kom den?!

helluu

Har inte gjort något speciellt idag.. utan bara tråkat hemma.. skola imorron fyfan! orkar inte med den :O
jag menar vad äre EGENTLIGEN för mening i livet? jag menar man föds man genomlider minst 9 år i skolan o sen lite mera.. för att sen genomlida flera tuusen år på ett skit jobb.. för de är inte många som får jobba med de dom verkligen vill.. för att sen bli panskis och bara sitta o vänta på döden?! :O de är ju inge roligt och skolan, den tar bara upp ens barndom och man får inte tid att vara ungdom! och man kan bli utstött av flera eller man kan bli mobbad.. de kan bli så att man blir utpekad av någon eller så..
Jag tkr att man inte ska sitta och snacka skit okej jag säger inte att jag är fel fri ABSOLUT INTE för jag har snackat otroligt mkt skit.. men om man tänker efter vad är meningen?.. man säger något om en person som man tkr är fel tex men den personen kmr ju inte ändra sig för att man sitter och snackar skit BAKOM ryggen på en?..
Mobbning finns på alla skolar i alla olika stilar men vrf? vrf ska vissa må så himla dåligt att man går och trycker ner andra för dom ska må lika dåligt eller sämre? vrf ska man göra de bara för att man tkr man är cool? för de är allt annat än coolt.. och gör man de bara för att komma in i "gänget" så är e helt sjukt bara för då är dom inge riktiga vänner! Nej helt jävla sjukt.. aja vad jag än säger kmr ju inte förendra dagens ungdomsliv..

ska ner o duscha nu ses<3
Kramar o pussar<3



house on fire run for your life.. but i don't want to becuse i have never feel so good then right now.
No! comon you can still change your life! no i can't not after what i have done. Yes you can! what you ever have done so can you stil make it right i now you can!
but he don't lisen and he died in the fire, now he's gone and will never come back. I miss him very very much and i hope you do it to becuse he was a great man in til de end...


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0