SYRRAN ;)

sohooo din kooo xD

Idah fick jag upp tyyyp halv 10 -.- fattar inte vrf jag bara gjorde dt fast jag skulle kunnat sova 50 timmar till xP nej men jag skulle ju upp vid halv 11 sen såe ;) för jag skulle till kyrkan :P efter dt åkte vi till sissis lägenhet och skulle ge katterna mat och så men när vi kom in dit så låg dt toapapper över HELA lägenheten och då lacka sissi ur totalt :S hahah xD men jag förstår henne :) hahah när vi kom hem hade syrrran med man och barn kommit ;P vi hade väldigt roligt innan maten^^ och när vi åt oxå xD sen lekte jag och världens underbarate systerdotter lite:)<33
Nu sitter jag och dryger lite och kollar på jäättee gamla bilder ;O innan jag ska gå och lägga mig (A)<3 och jag kom på att jag måste klippa mig snart igen :O dt börjar bli långt igen -.- aja ska nog stänga av datan och såtta på tven ist^^



C'ya later alligator<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0