UTE O GÅÅ!!

helloow^^

Idag har dagen varit sådär.. är skit trött bara.. skoldagen började bra men sket sig i slutet.. Men aja de var soligt och så iaf :):) väldigt glad över de :P sen när ja kom hem så såg jag att min pappa hade köpt en soda streem :D:D jag har tjata om en i typ två år snart ;P yay!^^ hihih sen satt jag mig vid datan och gjorde lite läxa i väntan på maten skulle bli klaar :D mums pannkakor^^ sen efter de skulle jag egentligen fortsätta med att göra läxan men orkade inte så jag lag mig i sängen och kolla på lite tv :P sen kom min storasyster hem =D hahaha då vart de itne lungt nej ;P love ya sis<3 jag mamma o hon har tyyp bestämt oss för att ut o gå ganska ofta och de är skit sköönt ;D var ut nyss typ ska snart ner o duscha sen blire tv o sängen xD

jag är skiit glad just nuuu ;) för jag kanske men bara KANSKE kmr få en sak sen ;) bara tyyp 3 veckor kvar eller nått ;P <333 läääängtar ass mkt!<3 asså om jag får de kmr jag skrika så att halva jorden dör och resten av vulkanerna på island kmr att få utbrott :P men som sagt vi får se ;)

C'ya Later Alligator<3

Kommentarer
Postat av: nejja

vad skaru fåå isf?? :)

2010-04-21 @ 11:19:18
URL: http://nejjiz.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0