VALBORG!

tjaa^^

idah är de valborg^^ fett najs :P var på stan igår efter skolan, vi slutade ett så jag gabbi, michii o hilda åkte ner ett tag :) hildaa åkte hem med två bussen :P sen sprang jag, gabbi och jag runt som galningar för att leta efter leopard tights till gabbi -.- vi hittade till slut inne på ålens men dom lämnade hon tbx! -.-!! sen köpte vi mjukglass och satt oss vid fristorg vid ån och bara njöt av "sommar"värmen :D skit sköööönt! sen drog gabbi så de bara var jag o michii kvar vi satt kvar där en stund till innan de kom en humla och skrämde iväg oss xD hahaha faan va vi skrek x) sen var vi där ett tag till^^<3 sen åkte jag hem till syrran pyrran<3 sov där sen upp tidigt idah :P hämtade amanda hos sissis syrra och sen åkte in för att kolla på forsräningen :P träffade mkt olika folk på stan :) sen åkte tbx hiit :P nu sitter vi (marcus, coffe, jag, sissi och åke) och väntar på pizza :D
hare bra och trevlig valborg ;)<33

Kommentarer
Postat av: Hildaaaaas

Finns på hm i grynby dock storlek M, men jag tror hon kan ha dom, skynda skynda gabi! <3, emma stan på måndag eller? en snabbis måste köpa ett par sunglasses! :D

2010-05-01 @ 18:40:53
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0