Hm..

Hellow^^

Sitter i husvagnen i Borås och tråkar :( Vill egentligen vara hemma med kompisar och sånt :O Aja.. Snart börjar skolan igen :(:( :@ PALLAR INTE!!!
Aja ska vara fett social med alla i klassen och jag skiter i om dom inte gillar mig eller tycker jag är dryg eller sånt skit ;) hahahaha xD Eller ja ska försöka iaf^^ Saknar väldigt många ur klassen :O Ska bli kul att få se hur alla ser ut nu för tiden x) Ska väl fokusera på betygen och inte på vad andra tycker om mig :D Eller nått ;P Ska bara vara mig själv och skita i resten :) Bra inställning right? ;D <3 Jag ska försöka hålla det oxå :P + snacka så lite skit som möjligt, det ger bara problem i slutändan xD Hihihihiiiii :D:D (hyper)
Jag är på ass bra humör idah men jag vet int vrf ;D Vill inte förstöra det genom att ta reda på det heller xD Men som sagt saknar väldigt många :(<3 Ska träffa så många som möjligt innan skolan börjar ^^



Du kom och du log,
Och du direkt mitt hjärta tog,
Jag hade ingen chans,
Det var som om bara du fanns,
Jag föll för dig så lätt,
För jag gillar dig på ett alldeles speciellt sätt,
Det är du som gör så att mitt hjärta slår,
Det är du som gör så mitt liv åter en mening får..<3<3



Cya Later Alligator<3



Hahaha en bild från Borås djurpark xD



Kommentarer
Postat av: HILDA

Emma rösta på mig här länk: http://dollyblond.se/?p=23014#comments nu! skriv hilda ska vinna eller något när du kommenterar ! :D

2010-08-08 @ 14:45:23
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0