Påväg hem :D

Hellow^^

Nu sitter jag på en camping i småland och dricker cola xD heheh vi är påväg hemåt nu efter en lång semester^^ vi kommer nog hem imorron kväll eller på lördag morron :P
Har fått en ny bok oxå^^ mkt nice :D
På lördag ska jag och kussen ner till planen och köra lite fotboll tror jag^^ Vi saknar fotbollen som fan :(

Idag har det varit skit fint väder^^ Jag vaknade tolv hehe.... för ingen väckte mig :S mamma var hos tandis :P
Jag skulle gå och duscha sen men de var stängt för dom höll på att städa -.- så jag gick ner till sjön och badade ist :D sen gick jag o bada ^^ Mamma var så sugen på att spela golf så vi gick dit och jag vann xD Imorron bär det vidare uppåt :)

C'ya Later Alligator<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0