Trodde du var annorlunda..

hejj..

Ursäkta att jag typ bara gnäller i min blogg men jag har inte så mycket annat att skriva..

Asså vafan! Trodde du var annorlunda, mera mogen men jag hade fel! Jag litade på dig nu vet jag inte längre.. Vet inte vad jag ska tro om dig.. Jag gillar dig det står helt klart men jag är osäker på om du känner lika dant.. okej du sa det men hur ska jag veta när du total dissar mig i sms o allt?? Du svarar inte när jag ringer eller nått sånt? Du sa att jag skulle bomba dig med sms när om jag gillade dig och de gjorde jag men du svarar ju inte ens?!
26/08-10 trodde jag var en bra dag men kanske bara ett misstag.. Nej jag vill inte tro det för jag gillar dig men om du vill ha mig så får du också jobba lite! Jag bryr mig om dig och skulle nästan göra vad som helst för dig och de måste du förstå!
Men bryr du dig inte då vet jag inte vad jag gör.. Idag höll på att gå och skogen, men jag skärpte mig och de funkade.. Fast det var nära.

Ni som läser och känner mig jag skulle uppskatta om ni inte pratade med mig om det här, inte nu iallafall för jag orkar bara inte :)<3



A new day has...come

I was waiting for so long
For a miracle to come
Everyone told me to be strong
Hold on and don't shed a tear

Through the darkness and good times
I knew I'd make it through
And the world thought I had it all
But I was waiting for you

Hush, love

I see a light in the sky
Oh, it's almost blinding me
I can't believe
I've been touched by an angel with love
Let the rain come down and wash away my tears
Let it fill my soul and drown my fears
Let it shatter the walls for a new, new sun
A new day has...come

Where it was dark now there's light
Where there was pain now there's joy
Where there was weakness, I found my strength
All in the eyes of a boy

Hush, love

I see a light in the sky
Oh, it's almost blinding me
I can't believe
I've been touched by an angel with love
Let the rain come down and wash away my tears
Let it fill my soul and drown my fears
Let it shatter the walls for a new, new sun
A new day has...come

A new day has...come
Ohhh, a light... OOh


(mycket bra låt :) Celine Dion - A new day has come<3)

Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0