Fästmö :*

hejj :)

Idag vad jag duktig och gick upp tidigt :o Redan klockan niio^^ haha :) då tvättade jag håret och fixa mig för att sedan ta mig in till stan o till mellandagsreaan :D:D hahah jag hanldade för över 1000 spänn :O fast de vare värt :D:D

Klocka, halsband, ring o örhängen från Guldfynd :)
Tjocktröja från Carlings :)
Två tjocktröjor från Cubus :)
Två st tights från Lindex :)
En t-shirt från Hm :)
En klänning från New Yorker :


hihihihhhiiihihi^^
De var sjukt rooligt på stan med festmön^^ hahaha grymt najzz :D sen träffa vi Amelie oxå :):) Sen kom syster :* o bror de vart väärsta träffen :P ja tog fyyra  bussen hem :P vi typ sprang dit för klockan var fem i och vi har i forum >.> hahah men när vi kom till station hade bussen inte ens kommit in -.- ja..... men iaf sen kom man hem o här var syster, systers man och systerbarn ;) o deras gulliga huund Mynta :D
Så nu sitter man här o har nadaa att göra ;) hahah är sjukt trött så o:

Kraam<3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Puss :* <3

2010-12-26 @ 20:11:04
URL: http://flurriburr.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0