Fattar inte, kan ngn förklara?

Asså hur fan kan du bara låtsas som om inget har hänt? Som om de inte var något? Att de aldrig har hänt något? Är de bara jag som ska känna de? Om inte, vill jag gärna ha en förklaring. Om de här skulle vara du och inte jag, vad skulle du ha gjort?
Fan jag orkar inte hålla på längre. Jag har anklagat mig själv tillräckligt.. Att allt är mitt fel osv.. Alla säger att de inte är de.. Men hur ska jag veta säkert egentligen?
Kommer alltid älska dig oavsett vad.. Du kommer inte kunna försvinna från mitt hjärta, även om varken du eller jag vill..

Sluta! Bara lägg ner fan. Shit vad vill du bevisa?! Att du behöver hjälp? Ett råd: DE BEHÖVER DU!! Jag känner dig inte så bra men jag VET vad du håller på med!


Aja.. Med de ur världen ska jag nog gå o duscha nu

Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0