JUL :D

hejj :)

Sry för den dåliga uppdateringen :S har haft fullt upp :) Igår eller nu i förrgår var de julafton :D:D den var riktigt myys^^ alla (släkten) kom hit och då började vi med att äta :P sen bytte jag o min kusin paket :) jag fick en miranda nalle o ett par örhängen medans hon bara fick ett par örhängen... ska köpa ngt mer åt henne imoron :):) haha sen fick jag ett paket av hennes kille oxå :o lite pinsamt eftersom jag inte hade köpt något åt honom... men han ska få ett senare^^ hihi fett gullig han är som köpte till mig med :D bra kille där! :)
Jag fick (på ett ungefär) ; ett nitarmband, två läsböcker och två hundböcker inför valpköpet, mössa, vantar o halsduk, lådor, film, benvärmare, en ängel, örhängen och lite annat :)

Idag eller igår eftersom den är över midnatt :) nåja DÅ iaf så åkte jag o pappa och handlade sen åkte vi och tvätta bilen xD de var ass kul :D:D sen har jagh inte gjort så mycket annat idag utan att ha sjukt ont i en muskel vid hjärtat :(:( har fortfarande ont där... sen lite nackspärr på de och mumms de perfekta jullovet... ;( aja ska till stan imorn med min fästmöööö :D:D älskar dig gumman!!!<3 :D

Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0