Vad skulle man göra då?

Om man inte hade vänner hur skulle man då veta vilka sön är bra och vilka som är dåliga? Om man inte hade ögon hur då skulle men kunna se allas lögner? Om man inte hade ben skulle man då ramla ihop när man mår sämst? Om man inte hade något hjärta hur skulle man få kunna uppskatta den kärlek man får? Man skulle inte klara sig utan vänner! Man måste hålla ögonen öppna i se de sanna, man måste ha starka ben för att ta sig upp igen, hjärtat vet vad den vill även om de inte är lätt alla gånger men ta emot din kärlek du får för den kan du leva på<3 Guuwd vad jag har blivit poetisk xD haha aja imorob(idag) är de nyår :):):) de ska bli kul.. Vill egentligen vars med fästmö o följa med alla ut på krogen -.- supa mig full i bara glömma allt för ett tag.. Men skit samma är ju "för liten" men jag får väl blir full här ist och good luck säger jag till mig själv.. xS jaja gonatt Kraam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0