BIO!!

heej<3

jag sov ju över hos nejja från iförrgår till igår ;) sen klockan 12.57 skulle hon ta bussen in till stan och åka till pappa.. ;( saknar henne<3 men ja hade inge att göra och börja messa med lite folk och så fråga sissi va jag skulle göra (igår) kväll ja sa inge och så frågade hon om jag ville gå på bio och var sugen på att gå och de va ja mä så vi bestämmde oss att gå :) så kollade jag vad som gick och så bestämde vi oss att se avatar i 3D ;D (deen ägeeeeeeeeeeeeeeee xD) så frågade hon hur for ja kunde ta mei till stan och den tidigaste tiden var om en kvart :P så jag fick lite smått panik och spreng till bussen ;) jag satt helt ensam längst bak i bussen, hade musik på och sjön meed xD skit skojj :P när ja kom in till stan så träffa ja sissi på stationen åd var klockan typ.. 10 över 6 så vi gick och hämta ut biiobiljetterna och bion skulle inte börja förren klockan 10över nio -.- aja så vi gick till max för hon skulle äta och ja snodde pommisar^^ sen gick vi till storken och fika :D mums sen till slut gick vi till bion och  väntade i en halvtimme sen gick vi in :P vi satt i salong 11 en nyrenoverad :D ass fiin den hade mugghållare (A) hihihi sen åkte vi hem till sissi och vi kom hit runt tjogo i ett tror ja :P då kolla vi på en film :P sen somnade vi och vaknade tio men låg i sängen och flumma till 11 xP nej nu måste ja tvätta håret sen ska vi till stan och shoppa (mammas pengar xD)


Kraaaam<33

Kommentarer
Postat av: hilda

najs! vill oxå se!! :D

2010-02-25 @ 20:59:56
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0