cp data!!


hej :P

CP DATA!!! tyvärr så kan ja inte lägga ut några bilder!! men dt var iaf skojj på kungsberget^^
sen var de ju fest hos sissi i helgen fyy faaan va skojj de var!!! :D:D vi hade skiit kul alla som var där: jag, sissi, åke, coffe, björn, mysan, currry, adde och nån till som kom senare som hette typ jocke :D:P haha mitt i natten gick jag sissi och curry till max :D haha vi kravla oss i snön utan teckisar och så skiiiiit skojj xDD sen så gjorde både jag och curry snöänglar i rondellen ;) sen när vi nådde max tittade alla konstig på oss och vi fatta inte vrf XD vi var bara ganska snöiga xDD och hon i kassan vart lite orolig när ja och curry sa att vi skulle börja hångla xD sen kom vi tillbax fixk ja låna ett par byxor för dom var ganska blöta xP sen på tolv slaget fick hon en present av mig (A) ne merci ask^^ nej de var ass skojj xP jag drack typ 3 elr 4 smirre xD och typ 3 st nått annat som var ass gott :P sen hade man lagom ont i huvudet på morronen sen då -.- hhehehhe mamma tror att ja var nykter hela tiden xDD hahahahahh hon har ingen aning :P vi somna väl vid typ halv 6 tror ja ;P
de sista ja vill tillägga är: DÖDA DEN BLÅA SVAMPEN!!! ;P hihihi

xoxo
Jemaa


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0