Sjukt bra låt<3 (inte min)

Kvar på samma plats men jag har kämpat och slitit,
jag vet att de blir bättre men dt känns inte hittils
jag fasnar i tankar och försöker ta mig loss när
jag tänker på dagen något hände mellan oss.
Men nu vet jag var du står och jag behöver dig inte
vi bröt våra band och de gick av på mitten
jag har kastat våra bilder jag har saknat och glömt.
att de var du och jag mot världen som kämpa till döds
du högg mig i ryggen vad var de nu som hände?
jag menar du och jag vi skulle jämt vara bästa vänner.
du har förendras så mkt jag vet knappt vem du är, 
vart tog den personen vägen som alltid fanns där? 
jag tror du vet vem du är, behöver inte säga namnet
men du förlora min tillit när du släppte min hand.
och jag vet mkt väl att jag en dag kmr le, men när
jag sitter här och skriver rinnar tårarna ner.

När livet sviker är de bra att vara två men ena
halvan av mig slutade förstå, att när en vän försvinner
finns dt inte mkt kvar. och jag glömmer mer varje dag.

Men jag blev lämnad här, som tack för hjälpen. vi gick
skilda vägar, greppade tag i andras händer. jag försökte
göra allt men dt var du som gjorde fel. löften om att
bry sig som inte längre finns mer. va ärlig mot dig själv,
var dt såhär dt skulle bli? isåfall trodde jag fel om hela
dig och ditt liv. du var en ängel för mig så vrf hände dt här?
ett misstag som förändrar allt, hela min värld. såklart jag vill
vara vänner, men du ser att dt inte går. för varje gång jag ser 
dig river du upp gamla sår. du har inte sagt förlåt så jag kan inte 
ta emot dt. och all skit som jag fick ta, du är fan inte värd de.
om du vill ha mig vid din sida får du börja med en sak, ge tillbaka
mitt liv för de var du stal. alla minnen finns kvar på alla stunder
vi skrattat. de var du och jag till döden, ville aldrig ha nån annan.

När livet sviker är de bra att vara två men ena
halvan av mig slutade förstå, att när en vän försvinner
finns dt inte mkt kvar. och jag glömmer mer varje dag.

När livet sviker är de bra att vara två men ena
halvan av mig slutade förstå, att när en vän försvinner
finns dt inte mkt kvar. och jag glömmer mer varje dag.



Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0