En riktigt bra helg^^

shasha^^

jag har inte haft tid att blogga.. men nu kmr en uppdatering om hur helgen har varit xD okej först i fredags träffa ja ollie på genomfarten och dt var tänkt att nejja och daviid oxå skulle vara där men nejja skulle fira typ sin syrras kille.. och då palla inte david komma så de blev bara vi.. och hans kompisar dom var fett sjyssta ;) sen så när ja kom hem kom nejja och sov över :P hon våga inte sova själv så hon fick sova i samma säng som miig XDDDDDDD hahahahaha jag vet de låter ganska pervest xP men sen på morronen när va hade vaknat mosa hon mig totalt!!! hahahah sen åkte vi in till stan för att träffa david och ollie<33 och michii följde oxå mää^^ fast vet inte om hon hade så kul.. men vi var i forum först fast de var ju helg så allt stänge asssss tidigt och sen tröttna vi på att vara där.. så vi gick till max xDD haha najs vare sen berätta michii en sak så både jag och nejja vart stumma!!! sen vart jag och nejja sura på killarna och följde med michii till bussen xD sen gick vi tbx till max och va där en stund sen drog nejja och daviid hem till han för hon skulle sova över ;) så ja och ollie satt där en stund sen gick vi ut för vi hade tråkigt och gick till burgerking xD hahah inte så mkt förendring^^ sen fråga ja om inte ja kunde sova hos han men mamma sa nej -.- men de gick att sova häär :D:D de var myss.. så vi tog 7 bussen från stan och var här typ kvart i åtta då åt vi och sen titta vi på film^^ sen typ sov vi.. på morroen hade mamma och pappa åkt för att handla.. så vi åt frukost sen så kolla vi på tv. Vi hade bestämt att lucas och eve skulle komma vid ett fast dom kom inte förren vid 2.. vi hade värsta KUDDKRIGET!! :D:D jag och olli ÄGDE!! :D sen så åkte han hem vid tjogo över 3.. :(:( sen gjorde jag engelska fram till typ nu.. redovisning imorron :S fett B!!

KRAAAM hoppas ni hade en lika bra helg som jag Jemaa^^


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0