En till sjukt bra låt<3 (frf inte min xD)

Även om jag vill även om jag tror
att du är borta ur mitt liv även fast du
svor på att de alltid skulle vara vi. att bara
och jag. jag vill hata dig men älska dig
mer varje dag. de var mera än ett år sen
som du lämna mig ensam. jag har blivit
sviken mera återfått känslan. men du var
speciell du har mitt hjärta i din hand. men
du har glömt bort mig helt nu för du rinnner
ut som sand. när jag tänker tillbaka fäller jag 
en tår. när du låg här bredvid känns precis 
som igår. när jag skriver de här river jag ut
gamla minnen. jag känner sakta tårarna rinna
ner för kinden. jag hade glömt de, hur mkt du
betyder. att va' falsk och va' borta. allting svider.
att inte kunna prata som vi gjorde förut. dt ger mig 
en känsla av livet är slut.

kärlek vad äre för nån skit? den hittar aldrig hit
nej den når aldrig fram. vrf är de såhär? va
ska man göra nu, när kärleken är slut? jag 
hitter inte ut vrf blev de såhär?

Fan oxå! jag trodde verkligen jag glömt dt här men
dt är väldigt svårt att undvika när, du träffar andra som
är mkt bättre än ja'. som får dig på fall, som får dig 
må bra. det känns som vi två hade inte betyder inget längre
jag förstår inte vrf att vi inte är vänner. vi gick igenom svåra
tider men jag hade dig bredvid, de var som en ängel vaka
över mitt liv. vi var tsm varje dag i över ett år. är de
så konstigt att jag tkr de här är svårt? att leva utan dig
jag har lärt mig med tiden. du och jag var inte menat 
för varann i livet. kärlek kmr kärlek går, jag trodde jag
glömt dig. men alla minnen, alla dagar påminner mig.
jag känner inte kärlek längre men jag känner saknad.
ett stort tomt hål de är dig som jag saknar.   


kärlek vad äre för nån skit. den hittar aldrig hit
nej den når aldrig fram. vrf äre såhär? va ska
man göra nu när kärleken är slut? jag hittar inte
ut vrf äre såhär?







Kraaam<3


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0