Göra om!

haaj :P

tänker göra om mitt ruum :P jag har ju gula väggar -.- fett fuuult!! men jag kmr göra om så jag får svarta väggar och en vit fond vägg xP fett snyggt dt kmr blii^^ mowahahahha :D:D sen tar jag ner assssss mkt från väggarna (har börjat gjort dt) och ska sätta upp en massa annat xD
Idaa är de onsdag och jag har inte gjort nått speciellt direkt.. skola och fixat lite i rummet ;) på slöjden tova jag en Pon ;) jag är ett Pon och Zi faan från och med nu^^ dt syns på den nya degsinen xP älskar dom två^^ pallar inte blogga mera xD hahah jagvet ja är lat men jag ska typ göra lite läxa -.- fett boring!!

kraaam Jemaa<3


 en bild på Pon&Zi<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0