Jaha?

heej^^

CP DAAAG!! så börjar jag hela inlägget.. AARRH DAMPAR PÅ KILLAR!! kolla idag skulle vi träffa Basse, Daviid, Abbe och Oliver på genomfarten.. MEN jag messade med Basse och fråga om Oliver skulle komma för jag var inte riktigt säker på de för han svarade inte på mina sms i både söndas och igår.. så ja frågadde och då säger han; "Asså Oliver har en ny tjej fett fittit mot dej men han är sån" man bara tack... och han sa dt själv i telefon till nejja.. DAMP och vi har typ inte ens varit ihop? öö vi bara hångla och så.. men ba okej vi är absolut inte ihop!? damp.. men iaf så gick jag och nejja dit och träffa basse, abbe och daviid.. oliver var oxå där men han gick till ett par andra när jag och nejja kom.. och han kollade upp på oss ibland.. men jag försökte ingorera han så gott dt gick men.. aja.. hade fett skojj med basse.. vi konstatera att dt finns en fiskålog i akraviumet där ;) hahah xD han är fett sköön xP

FUCKING CP UNGE!!! (så nu var dt sagt oxå xP)

puzz Jemaa :*

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0