Snöö -.-

hellow^^

nu är jag ganska trött på snön -.- dt kmr ju hela tiden bara mer och mer snö! :@
vill inte! damp.. tur att vi tjejer inte ska vara med på gympan imorron :P dt skulle typ vara
rugby utomhus och jag pallar inte vara mä dt är ganska skojj men som sagt pallar inte :P
vi tjejer ska till vårdcentralen på idrotten.. :P där kmr en barnmorska och ska typ prata om sex.. :S
ja.. heh ;) nu ska jag bara dryga mig framför datan :P
jag vet inte vad denna blogg ska handla om.. mat? kändisar? mode? hmm får fundera.. :P




kraaam<3

Kommentarer
Postat av: You never know

Snö e ju suveränt:D mkt bättre än slask som det brukar vara:P snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö snö

2010-02-17 @ 20:59:06

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0