Stjärnfall ;)

hejj :)

när ja gick hem från nejja ida så såg jag ett stjärnfall dt var ass vackert :) och ja önskade oxå..
men dt får ja inte säga för då slår dt inte in xD hahhaha xP

*ingen melodi*
Jag såg ett stjärnfall och då tänkte jag på dig
fan du måste visa dig för mig
Jag vet att du finns därute nånstans ett tecken du kan sända
så hitter jag dig nu..
jag längtar efter nån som ja kan krama och pussa
dt är ett ljus jag letar efter
som ja kan hålla om och älska och aldrig släcka
men min drömkille kanske bara är till för drömmar
du var perfekt precis som i drömmen men
jag vill inte ha nån jävla fejk!
jag fattar inte vrf, vad gjorde ja för fel?
nej jag vet bara att du inte var rätt för mig
så se upp hela världen för här kmr jag! 
starkre än förut och med ett helt nytt jag<3



*med en melodi*
Du sa att du älska mig men de visa sig att du var ett jävla svin!
jag menar va gjorde jag för fel? kan aldrig göra något rätt! vrf just jag
vrf i denna värld och vrf kan ingen se mig som jag är.. visst jag gjorde saker
som inte är rätt.. men alla har en "darkside".. även du fast du tror du är perfekt!
jag älskade dig över hela mitt hjärta och varje gång mobilen pep hoppa mitt hjärta..
längtade efter dig både dag och natt.. kunde inte fatta dom orden du sagt..
du var den gulligaste personen ja visste, men under en dag ändra sig allt..
vrf gjorde du dt? fick aldrig något svar utan de ända ja fick var ett byebye bitch.
du visa mig med kärlek men oxå riktig ondhet förhållande på låtsas du tog dt som en lek fylld av otrohet betydde ja dt minsta är jag nått du kmr minnas..
du var så gullig men du ändrade person och sa upp sig som vän
ta kontakt igen? dt kan du fet glömma jag hatar sig din jävla **** </3






Kram<3
 

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0