ÄNTLIGEN!! :D

Hellow^^

Äntligen har jag fått en större säng :D:D (och nytt påslakan) såå jävlaa skönt xD
1.20 säng vette faan hur ja klarat mig på en nittio säng i typ flera år!?
Har haft fullt upp hela dan satt klockan på 10 fast kom inte upp förren typ halv 12 x)
Sen när jag äntligen gick upp vart de städning -.- sen vid 4 ungefär.. åkte jag och mamma in till stan hämtade upp sissi och mötte pappa på IKEA och så handlade vi min nya säng (a).. Annars har ja inte gjort nått.. Nejja var ju me hennes boyfriend today :P (Vigge) så ja kunde inte vara me henne efter vi kommit hem..
ska nog lägga mig min nya säng och läsa nu tror ja.. elr typ kolla på tv xD

Längtar lite tills imorron oxå... inte till själva skolan utan kompisarna!! :D:D Gabbiiz, Hildaaa och Michiii saknat er :)<3333 

Byebye gott folk hare bra^^
                       



xoxo
Jemaa


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0