kungsberget^^

hejhej^^

jag vet att de var längesen ja blogga.. och nu kmr lite om kungsberget^^ (bättre sent än aldrig)

DE VAR ASSSSSSSSS SKOJJ :D:D<33 hahah jag nejja och michii åkte på några backar med tefat de ägde allt och alla!! :D faan va sköjj de va!! fast vi var typ hela tiden i "tältet" de hette så och såg ut som ett tält inuti fast utanpå såg de ut som en lada xDD nej men de var ass skojj :P vill åka dit igen faan :D
hahhah vi åkte ner för en skidbacke oxå (där fick vi egentligen inte åka(a)) heh vi åkte hamburgare!! fett skojj sen skulle vi åka en och en och nejja var först och hon åkte jävliiigt långt bakom ett hus xD sen kom hon inte tillbaka så jag och michii fick gå ner!! elr ja rullade ner xP vi trodde först att hon bara låg där för att jävlas men sen visade de sig att hennes knä hade hoppat ur led och tillbaka igen :S sen när hon satt sig upp låste de sig oxå XS stackare.. :( så jag och michii gick till unsättning xDD vi drog henne på ett tefat över hela jävlaa kungsberget!!!! hahahah xD men annars så förutom att michii slog i typ ryggen och jag typ stuka handleden xD

bilder kmr senare datan cp:ar!


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0