Min Michii<3

Hellow :D

Imorron (idag) ska jag träffa min lilla Michi<3 fett längesen :O :( Hahaha vi ska ha skiit kul xD Älskar dig sötnöt ;*
Nästa vecka drar jag och mina föräldrar ut på semester en vecka, sakta och säkert ner mot skåne^^ stannar till på lite olika ställen :D Sen kommer man ner till min syster yster, hennes man, systerdotter och den nysate i familjen dottersonen :D bara några veckor gammal! :D:D längtar!!<3 Vi stannar väl där i två veckor ungefär^^ sen kommer man hem några dagar innan skolan börjar -.- pallar inte med skolan! Aja ett år kvar till gymnasiet :O Då ska man splittras iifrån sina vänner :( Det är så jävla många minnen i den skolan! Goda och dåliga.. Kommer aldrig glömma tiden i sjuan.. eller i åttan vill säga.. Nej strunt samma nu. Ska nog försöka sova snart annars kommer jag vara död imorron :P

Kram<3

Kommentarer
Postat av: michelle

Hej ! jemiizz :D hahah vi hade kul ^^ glöm inte datorn för att fortsätta med berättelsen :) . För att sen ska jag bomba dig med den :D haha kommer att sakna dig <3

2010-07-22 @ 23:26:06
URL: http://michiandrea.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0