Sol, Sommar, Bad och med dom jag älskar!<3

Hejj^^

Idah och igår och o förrgår spenderades med kusinvitamin^^<3 Hahah en natt i husvagnen och vart utskälld av både mamma och pappa xD "var för högljuda" Sissi och Bror<33 Hahaha dom typ slängde ner mig i poolen i... förrgår tror jag de var... eller så var de igår xD jag hade vanliga kläder och tröjan jag hade på mig var skiiit stor :O hahah x) Älskar er<3
Imorron blire hanniball :D skit länge sen vi sågs.. :/ Sen kommer mitt lilla mongo barn hem imorron oxå :D:D Min Cullen<3 Har tyvärr inte träffat hilda eller gabbi :( får göra det innan jag åker iväg på semester till skåne (till syrran) ska träffa emilia och lilla lucas oxå^^ (syskonbarn) Lucas är bara någon vecka^^<3 

Ska ner o duscha, fixa kläder o pengar till imorron och sen tv :D

Kram<3 


Saknar dig, vill ha dig vid min sida nu..</3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0