Asså Damp?

heej..

Asså vrf är vissa folk helt störda i huvudet och inte fattar något?!! Okej jag har inte direkt sagt att jag gillar dig men hallå?? Du behöver ju inte bli såhär? Okej att jag glodde men hallå du är söt? Om du har något att säga till mig vrf inte säga det bara? Asså om du blev avundsjuk på det jag skrev så är du en tönt! Asså fattar du inte att jag menar dig? Okej inte för jag tror att det är därför du är som du är men man kan ju alltid hoppas! Jag vill inte att de ska ta slut såhär! :( Nej kan du sluta nu? Du har varit såhär konstig sen den kvällen.. Men jag vet inte vrf? Du var skiit snäll och sånt men helt plötsligt pooff.. Vart du cp? :'(

Same shit jag har lärt mig vid det här laget..

Hahaha nu över till något roligare^^
Var på stan idah med min underbara Michii!<3 älskar dig!<3 hahaha vi träffades och började med att kolla kläder och du hittade ett par shorts till daaj (A) sen gick vi till stadsparken! :D mihihihih mkt nice där :P sen fick jag fucking gräsfläckar -.- så jag fick be mamma om pengar till kläder och mat :P vi skulle gå till new yorker och köpa ett grymt snygga shorts men fanns inte i min storlek -.- min vanliga otur........... Aja sen sprang vi runt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela stan efter kläder, hittade tillslut ett par vite shorts från HM :D Sen åt jag på max sen följde jag med michii till en pub där hennes föräldrar var :P asså dom skulle kolla på VM :D och jag vart insläpad där^^ men faan vad kul vi hade dååe :D:D hahahahhaha jag snubblade i bussen när jag gå längre bak när jag åkte hem xD faan vad jag är skillad XD


Jag avslutar detta inlägg med: HEEEEEEEEEEEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HILLLLLLLLLDUUUUUUUUUUUR som drar till kreta imorron :P<3 ,HEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GAAAABZAAAAAAAAAANN som drar om två dagar :P och sist HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ALLA BLOGGLÄSAREEEEEEEE :D:D<33

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0