Somnade -.-

Heej Heej :)


Var på stan idah med hildaa, gabbzan och michii eller åkte in med dom iaf^^ var sen bara med michii för hildaa och gabbi flööööög iväg xD love u guyes<33
Träfffade David på bussen in oxå och han totalt mosade mig -.- han hoppade upp i mitt knä och mosade min väska :O sen mosade han halvt michii oxå och sen var han taskig mémot gabbi oxå! -.- suck davve i ett nötskal xD
Hände inte så mkt annars i stan.. Men på bussen påväg hem somnade jag och åkte förbi min hållplats! ;O hhahaha jag är ju skillad -.- så jag gick av på flygrakan och ringde mamma men vi har ingen bil just nu den är inne på lagning så fick ringa moster så fick hon komma och hämta mig... :) hehehehe... :/
Har precis ätit middah.. kyckling och nudlar :D nu ska jag damma mitt rum sen göra pannkakor tills imorron.. :) Friluftsdag på studenternas :D:D  sen ska jag ringa my sweet sister<3 flr hon ville prata med mig :S läsiikgt xD

Kraam KRaam<3


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0