BEVIS!! ;O

Nu har jag bevis på de! Det som jag visste hela tiden! Jag förstod de när ena rasade! :O Men vrf är de bara jag som drabbas, bara jag som mår skit? :O Okej visst nu är jag gnällig och de har jag också varit i några inlägg men bara sanningen! Men visst jag mår kanske inte bäst men jag försöker iaf :D jag ska inte vara deppig för man förlorar bara på det ändå :P Men ska bara skriva ner något som poppade upp i min skalle de är inte första gången den poppade upp. Den har gjort det lite då och då :O skit läskigt! den har ju inte ens med mig att göra men jag skriver upp den så kan ni kolla om ni känner igen den ;O för de är verkligen skit läskigt!

 Flickan som går där så tyst hon är inte som alla andra. Flickan som går där så tyst har inga andra vänner. Flickan som går där så tyst hade bara dig. Flickan som går där tyst var en gång en flicka som var glad. Hon var en gång en lycklig flicka. En dag när flickan hoppade hopprep fasnade hon och föll framlänges och skrapade upp hela ansiktet. Men det gjorde inte ont. Flickan fick adrenaline kick och började göra illa sig. Hon hoppade från klippor och rev sig på armarna med naglarna. Flickan gjorde allt som hon egentligen inte fick. Det värsta hon gjorde var att hon svek den hon älskade. Hon svek han på ett sätt som hon trodde inte fanns. Pojken tog sitt liv för de här. Han mådde så dåligt. Flickan slutade göra illa sig själv och slutade att vara sig själv. Hon vart den tysta flickan. Alla trodde att den tysta flickan sörjde och ville inte vara nära henne. Alla slutade prata med henne och därför förblev hon tyst. Efter ett tag blev hennes ögon vita. Vita som nyfallen snö. Hennes ögon blev ljusa men hennes blick blev mörk. Alla slutade kolla på flickan. Och hon gömde sitt ansikte var hon än gick. Flickan klandrade sig själv över sin älskades död. Hon struntade i alla andra, hon gick bara med ett par ögon som verkade döda. Flickan som gick där så tyst finns inte mera. Hon gick bort. Hennes mamma hittade henne i badkaret med öppna ögon och igensydd mun. Hon hade tagit sitt liv för att hon svek sin älskade och inte fick någon hjälp sen. För att ingen brydde sig. Men hon struntade i dom nu. Hon struntade i alla hon kollade och dom som kollade bort. För nu var hon med sin älskade igen. Hon blev den glada flickan. Igen.

WIERD?

Kraam<3


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0