TVÅ DAGAR KVAR!

heej heej =)

Sitter i min säng och har typ precis ätit :P Idah hade vi klassens dag :) men asså ingen visste vad vi skulle göra förren vi kom till skolan -.- Vi fick dela upp oss i mentorsgrupperna och sedan åka ner på stan och ta reda på en massa saker :P haha min grupp vann :D:D sen vart det vattenkrig i stadsparken vi tjejer hade de^^ mkt nice :):) sen spreng vi och kastade på killarna oxå :P hahahha korvgrillning, solning och kubb satte pricken över i:t ^^ sen åkte jag tbx till skolan och då hade åtminstonde min tröja torkar men mina shorts var frf skit blöta :O ahahah xD när jag kom hem packade jag upp eftersom jag sov över hos mina fina syster/bästis/mamma xD<33
Det är bara imorron och sen på fredaaah blire AVSLUTNING :D haha vet inte vad jag ska för kläder.. men aja kmr nog på ngt^^ :) Ska bli kul att kolla på allihopa som ska uppträda eftersom dom som brukar upptärda är nior och dom försvinner sen..... eller vänta dom har ju avslutning imorrn?! blir det inget uppträdande dåå?? ;O:O måste kolla upp de imorron :)
juste imorron ska tjejgruppen baka och sånt där fett skojj juue :D<3
aja borde gå och lägga mig nu

Kram<33

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0