<33


Mitt hjärta var brustet på alla sätt.. det var söndersalget, ihjältramat och slog mkt svagt.. :( trodde aldrig att jag skulle orka mer.. men sen kom du, du var som ett solsken en mulen dag.. ända sen du kom började mitt hjärta slå ett extra slag. Och när du sa orden att du gilla mig med ja då hoppade det för fullt upp och ner. Nu tror man knappt att mitt hjärta har varit nere på botten när den idah flyger bland monlen<3 Du kanske inte fattar hur mkt du betyder för jag kan inte uttrykcka de i ord för de finns inga för att beskriva dig. Du är för underbar helt enkelt<3 Detta är bara början på mitt nya liv. De liv som jag själv vill ha, här finns ingen som kan ta dig ifrån mig du är bara min<3 Ända sen jag såg dig visste jag att du var denna ända jag skulle vilja ha<3 Nu när jag har fått dig är mitt liv ljust och när vi är dansar jag på moln men när du är ifrån mig.. ja då kmr saknaden :( men jag vet att den känslan bara är tillfällig :)


Kram<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0