Ensamma hemma :P

Helloow^^

Just nu sitter jag imin brors rum ;) ha o jag ör ensamma hemma för mamma och pappa är i stockholm och kmr inte hem förrren imorron :P haha vi har käkat pizza och nu sitter han o spelar o jag sitter vid datan^^ annars har inte idaah varit så speciell.. förutom att jag var hos michiii efter skolan xD höhöhöh ingen vet nått 8D nej men annars inte så mkt ;) gick till maxo efter skolan och innnan michii och köpte cheeeasballz och chips^^<3 mums vi var lite feta^^ heheheh iaf ska nog sova snart.. ska upp ganska tidigt..ska vicka för sissi som maskot till adde på hans innebandy här i järlåsa :):) fast ska nog gå upp nu för jag får itne vara här nere mer för han ska sova -.- damp! aja ska messa med curry nu<3

NattiNatti<33

I love u more and more for every day<3
sure i don't now u well but.. i know that's my heart
start feel funny when i first saw u<3


(ursäka om de är gramma elr stav fel xS)

Kommentarer
Postat av: michelle

hahah,hade fett skoj.saknar dei gummis <3

2010-03-13 @ 11:34:59
URL: http://michiandrea.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0