Får man dö? xD

heeiii^^

Jag undarar om man får dö? jag pallar inte med skolan... pallar inte med läxorna xD jag vet att många ungdomar håller med mig med dt! elr om inte jag får dö? så kan skolan gå och bergava sig själv! vet den hur många personer som har plågats av den?! :O hmm... heheh fick ryyyck xDD just nu sitter jag efter en lång dag och snackar med vigge över mic^^ fettt skojj vi haar xD hehe snart ska jag tvätta mitt cp hår som en viss person "HILDA" hade typ vax i xP höhöhö fett skojj vi hade idaah gmn^^<3 höhöhöhöhööhh xDD ska snaaaart titta på despertare xD<3

Byebye<33
kraaam<3





Eu amo você, mas você não me ama, eu fiz tudo para você, mas eu não tenho nada em troca. Eu estava atrás, o que você faz? Por que você está fazendo isso?



Kommentarer
Postat av: HILDA ♥

hahahahha sry xD <3

2010-03-10 @ 17:03:28
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0