HELGEN + LÄGRET!

Haaaj^^

Nu ska jag berätta om denna vakcra helg allt började med.. nej jag driver men asså seriöst =) jag "praoade" i fredags^^ ahahah behöver inte nämnas här.. ^^ men jag skyller ALLT på sissi!! dt var hon tvingade mig att komma hem te henne^^ haha sen så lurade både sissi o coffe mig att han INTE kunde komma och äta på max med mig och sissi.. men sen vem krm in genom dörren jo COFFE!! haha jag vart jue överlycklig men iaf^^<3 sen gick vi till gränby o köpte godis te lärgret =D mums sen rånade jag banken xD elr ville menj ag fick inte :( hehe efter dt gick vi hem te sissi igen hon skulel hon packa sen spreng vi till bussen och åkte hem till mig =) där åt vi middah och sen åkte vi ner till bussen som skulle ta oss till lägret i åkerö.. dt var faktiskt ass skojj xD haha jag, elin och frida delade rum och fan va skojj vi hade när vi skulle sova dåe ;);) hahah springa in i väggen x) och andra kvällen satt och och elin  och snckade om mulle meck xD och horton (filmen) är skiit bra :D:D hehh ;);) jesse mccartneys röst är med där :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O!! haha jag märkte de ;D fett bra fan jag är^^ men iaf när vi kom till järlåsa skulle vi på mässaoch dt var någon jävla biskop som snckade i 100,3323 år!! -.- sen åkte vi hem hit och då kom coffe ;)<3 och vi hade jävligt kul sissi, åke, coffe och jag =D ahahhahahaha^^ love ya guyes<33


Kraaaam<3


Kommentarer
Postat av: Hildah

uppdatera emmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) <3

2010-04-01 @ 17:26:19
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0