HELGEN SLUT.. :(

heei^^

jag har inte orkat blogga nu i helgen :/ har inte hatf tid^^ för i fredags efter praon gick jag på staan med hilduur^^ sen åkte jag hem sen in till staan igen för att gå på bio med vigge xD fan va skojj vi hade dåe :P höhö jag halakde på gruset -.- jag vet lyckat.. så jag skrpade upp hela jävla benet :( fett ont :O hahaha xD fail totalt!! sen så hämade min bror, sissi och coffe upp mig vid statioenen :P så åkte vi hem te sissi för att ge katterna maat :D sen till max för att dom var hungriga min bror och sissi köpte stora mål, coffe någon sorts musse (stavning :S) och jag bara satt där och blödde från mitt lår xD lyckat :P sen åkte vi hem elr dom släppte av mig hemma och sen åkte dom hem te adde^^
och igår vakanade jag tjogo i ett^^ sen åkte vi till gränby och köpte lite saker!! :D sen så  åkte vi till maxii där träffa vi coffe och jocke :P sen handla vi och jag fick NEW MOON!! :D:D<33 av pappi^^
sen titta jag på film när vi kom hem efter vi åt tacos :D både new moon och 2012! :D
nu sitter jag på mitt rum och drygar med coffe xDD

Kommentarer
Postat av: Bror din

Det var bara Sissi som köpte stort mål, jag tog bara en mellan pommes och en smält cheddar cheese =P

2010-03-21 @ 19:48:25

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0