Maaatch!! :D

Heeiii^^

Idag gick jag upp klockan nio :O fett duktig jag är :P fast jag gick ju upp så tidigt för att jag skulle kolla på när min kusin spela innebandy ;P fett bra han va ;O hela hans lag var dt :P men dom förlora tyvärr med 3-6 :( men jag och curry vände på sifffrorna så dom vann med 6-3 :D hahahah xD sen gick vi hem till adde (min kusin) och så väntade vi på att han skulle duscha sen åkte min bror, adde, sabbii, curry och monica in och skulle lämna adde och min bror vid nån hamn :P dom ska åka ålandsbåten -.- vill oxå!! men iaf då skjussa monica hem mei^^ haha dt är typ mindre än en halv kilometer imellan men ändå xP hahah sitter nu och ska nog spela the sims^^ har skiit tråk :/ är ensam hemma frf.. mina föräldrar kmr hem vid 5-6 tiden ikväll :) men efter dom lämnat adde och christopher skulle dom hämta upp mina ANDRA kusin och hennes dotter och sen åker dom hem^^ och då kmr curry hiiit :D:D:D moahahahahah xD då blire väl våldteckt i min säng :D

När jag satt och kollade på innebandymatchen vart jag asss sugen att spela fotboll igen :D hahah fråga inte vrf ;P men jag saaknar matcherna med laget och alla roliga tränigar.. :(<3 vi var dt bästa laget.. även när vi förlorade var vi bääst! ville inte att fotbollen skulel läggas ner :'( då hade vi bara kontitions tränig men nu har de lagts ner oxå... :( men michii och jag ska börja på fotboll i hennes gamla lag :D ÄNTLIGEN!! ;D<33 dt kmr blii skiiiiiit kul!! :D:D

jag avlutar detta inlägg med två saker;
1. heejdååå sötnosar<3!
2. jag älskar dei och du vet vem du är^^<3




Kraam<3


Kommentarer
Postat av: hilda

stan på måndag lr? :P <3

2010-03-13 @ 12:58:31
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/
Postat av: jemua

va? venne.. men logag in på msn? ;)<3

2010-03-13 @ 13:04:02
URL: http://jemiizz.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0