Mkt bra humör^^<3

heeiheii^^

dagen började sisådär bra ;) förutom att jag fick gå upp klockan kvart över 6 -.- brukar gå upp halv-kvart i sju xD hahahahahha :P måste ta 07.12 busssen -.- suck men en positiv grej är att den inte är så full när den kmr till järlåsa (för då skulle den itne kunna åka rakt xD) och sen åker robin den oxå^^ så de blir najs xD sen kom till landings vid 8 (ska börja den tiden varje dag hela denna vecka -.-) ;P sen jobba man där till klockan 3 :P då köpte jag ny väska (A) fett fiin^^ sen gick jag och michii på staan och flöömmma oss :P love ya girl<3 höhöhöh wanna be jumbo, brunsaken och kanske edwards praoställe :P vi går och kollar de imorron^_^ heheheh :) sen när ja kom hem fixa mamma och jag min säng, bytte lakan osv.. haha min säng är nu en karamell xD har vitt lakan, grönt täcksak och grön, blå och rosa örngott xP mkt vackert! :P sen mot kvällen (A) heheh jag är överlycklig bara så ni vet ;) moahahahahahaha :D:D

imorron ska man praoa igen dåe ;) sen hem te coffe efter^^ sen ska jag nog skriva i min praodagbok xD har inte gjort de alls xD ahahahahaha :P fail!
aja måste typ sova nu men ses och hare bra :)

Kraaam<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0