NY IDEE!! :D

Heeeeiii^^

jag kom på en ny ide till min blogg^^ jag lägger ut mitt horoskop varje daag :D på så sätt måste ja blogga varje dag xD jag är ju bääst^^
hehehe denna dag har varit lacht xD fett skojj vi hade i bibblan xD kmr ni ihåg "Alexander Karl Rickard" höhöhöhööhh xDD <3
jag har fett ont i min fot.. och jag skyller ALLT på coffe xD jag var ju på ku för första gången igår xD men måste erkänna att jag sakna folk där! jag menar både sissi och myzan är i lanzarote och curry avr sjuk.. :/ jag björn, coffe och adde spela fotboll i stora rummet och jag jaga upp coffe i hörnet och smällde in min fot i pianot som stod där och så ramla en lucka ut som landa på min fot dt gjooorde assss ont!!! ;(;(;(;(;(;( men annars var dt assss skojj  xDD nu ska jag sova för mamma dampar på mei :S jag saaknar sissi asss mkt :( men vi chattar på msn :):) och snart äre måndag och då kmr hon hem :):):):):)::):):):):):):):):)):):):)::):):):):):):):):):):)<333

Och häär kmr mitt lovande horoskop ;)


Vågen

Ditt horoskop för 11/3

11. mars 2010

Kärleken kan kännas nästan lite onödigt intensiv idag, och du bör säga ifrån ifall du upplever att man försöker manipulera dig. Du växer när du sätter gränser.






















Do not try to be someone else, 
because life is too short to fry sausages xD




Kraaam<3



Kommentarer
Postat av: hilda

alexander karl rikard hahahhahahaha :D ♥

2010-03-12 @ 17:08:42
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0