PRAAO 2-3^^

hellow^^

orkade elr hann inte att skriva om praoen igår :S hehe ;)
idaah kmr de.. okej först om igår^^;

okej prao dag nmr 2! :D
detta var ganska skojj ;P jag kom dit till halv nio ist för nio för jag skulle hjälpa till med att städa -.- jag trokade på nått skiit äckligt ställa :S:S bläääh! men gjorde bara halva.. :P sen typ diskade jag mest.. ganska skojj faktiskt^^ och så fick jag gå och panta flaskor xD och köpa sallad inne på ica :P höhöh när jag avr och panta flaskor kom en tant fram till mig och fråga om  jag jobbade där :O som om jag skulle se ut som jag jobbade där närjag hade mina landingskläder på mei! ;O aja jag bah; ehm.. nej.. jag jobbar på landgings och då började hon ass garva och gick ;O ja.. sen när jag kom tbx diskade jag ännu mera... :P då gick tiden ass fort! xD sen efteråt träffade jag joa, sprris, vigge, mange och sosso^^ najs^^ sen åkte jag med myzaan, åke och sissi hem :D<33 fett ksojj vi hade här sen dåe? :P höhöh våldtäckt xDD vi ägeer sen åkte vi till KU ;D och där var coffe! jag hade tjatat på han att komma ända sen i.. måndags.. elr nej i tisadags och allt han sa var kanske! man ba damp! men moahahah jag vann han kom! xD höhöhö där hade vi fett skojj xD sen åkte vi hem och då käka jag glass^^ =D sen gick jag och lag mei^^

och idah;

Praaodaag nmr 3.
jaag hadeeeee ass tråkigt idaah!! :( först städa jag andra halvan av de jag städa igår :S sen diskade jag typ bara.. fast först fick jag gå och köpa 8 pack servetter.. :S kunde itne bära dom michii fick hjälpa mei! ;D höhöhöh men annars hade jag trååk! =( tur att folk messa med mei fast dom fick typ damp :S aja^^ vet itne om jag orkar gå till praoen imorron :S men ajaa... måste typ sova nu.. natti natti^^<33


Kärlek kmr och går
men vänskap kvarstår<3


KRAAM<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jobbar du med någon som heter Sarah? =)

2010-03-19 @ 21:25:57
URL: http://hullaha.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0