Staaaan =D

helloow^^

Idag äre måndag.. =) skola -.- igen dt var ju fan nyss helg?! aja.. :D fett skojjj daah^^
först hade vi svenska och då gjorde vi typ ingeee.. satt och diskutera något.. ööö... ja.. sen så hade vi mea och då hände inge... vi satt och "lyssna" ehm.. parata om fotbollen som jag och mitzzzii ska börja påååe <33 fett kuul jag har sakant fotbollen så himla mkt! :O sen tyska och då var dt bara vi från våran skola som var där^^ för dom andra har tema vecka.. lite sköönt men ändå lite tråk.. sen så var dt luunch :D ganska god oxå typ mackaroner och typ biffar wanna be^^ gott vara iaf :D sen engelska och då gick vi igenom lite grammatik och inge mera.. sen so och då "jobbade" jag och michii med våran sak vi håller på med :P sen sluuuuuuuuuuuuuuuuuut :D:D
då åkte jag, michiii, gabbi, hilduuuaa och nejja in till staan ;D vi hade fett skojj ;P höhö gabbi och jag köpte glass^^ assss gott =) sen köpte jag örhängen :D fett snygga dom var :O :P very najzz ;P
sen skulle michii dra hem för att hon skulle plugga ;) sen drog nejja oxå OCH SEN så hämtade hildissh pappa
upp mei och henne och vi ryckte tillsammans i bilen xD faan va skojj vi hade ;) höhöh hilduua kmr du ihåg?
din pappa när han digga musiken på ratten xDD höhöhö xP

Nu sitter jag här hemma har precis provat kläder som jag ska ha imorron :D och nu sitter framför datan och har precis snackat med eve i tele.. tänkte vara med henne imorron..
men kom på att jag ska vara med hilduua dååe :P så då tänkte jag men på onsdag då? men då äre konfa.. -.- men vi bestämde på torsdag ist ;)<33 fett skojj vecka typ =)





Can't you see
I love you
Please don't break my heart in two
That's not hard to do
'Cause I don't have a wooden heart
And if you say goodbye
Then I know that I would cry
Maybe I would die
'Cause I don't have a wooden heart
There's no strings upon this love of mine
It was always you from the start
Treat me nice
Treat me good
Treat me like you really should
'Cause I'm not made of wood
And I don't have a wooden heart



Kraam<3



Kommentarer
Postat av: HILDA ♥

höhöhööhö bilen XD jag vill ha coola! :D <3 xD

2010-03-10 @ 17:05:04
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0