....!

heej :)

faan vad jag hatar när folk sprider ryktern bakom min rygg... speciellt såna som inte ens är sanna! de är så fucking onödigt :O vrf inte bara säga vad ni tkr om mig upp i mitt ansikte!? Då skulle jag kunna förklara inte bara skrykas med en penna i pannan om ni fattar vad jag menar..


Nu över till lite roligare^^
IDAAH BLEEV MITT RUMM ÄNTLIGEN KLAAAARTT :D:D eller pappa ska fixa upp lite hyllor först men SEEENNN :D:D jag kan sova i rummet inatt^^ mkt najs :) imorron blire att hjälpa pappa fixa taket o sen kanske grannen oxå xP
Var på stan med michii idah och träffa gabbi oxå^^ på "torget" mellan åhlens o forum var de typ mode visning eller rättare sagt reklam från olika affärer sen uppträdde min gamla lärare nils eller som han kallas "kung henry" han ä faktiskt bra ;) Och de var jätte mkt olika saker på stan.. :O :)

Kraam Kraam<3

Kommentarer
Postat av: HILDA

who???!!!!????!!!????!!????!!! <3333

2010-05-16 @ 16:44:45
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0