HATA SKOLAN!

heeeeeeeejj :)

fan vad jag är trött på skolan -.- vill nt gå där ett heeelt år till... de har hänt ganska mkt i den skolan asså.. orkar inte nämna ngt men iaf.. sen blire gymnasiet :P kmr att bli sköönt att få träffa nya männsikor xD sååklaart kmr man sakna dom härliga personerna o kompisarna i stenhagen skolan men ändå :P kmr nog hålla kontakten men några^^ men tänker man efter lite så kmr året i nian gå skiit fort! jag menar året i åttan gick så här *knäpper med fingrarna* :D de är typ bara 3-4 veckor kvar :) seen SOMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVV!!!!! :D:D lääängtaaaaar^^ men.. vissa skaker kmr bli lite... ja... jag hoppas verkligen dom glömmer... aja same shit..

idaah var de en chill dag :D gympan var skit kul, några i 9a ledde den^^ sen efter skolan vart de stan med mamma :P vi letade kläder till konfirmationen ;) och hitta några bra^^ sen träffa jag sissi och så åkte vi till KU^^ där spelade vi kubb xD hahahaha ;) nu ligger jag i sofffan och har ont :( ska snart ta fram lite kläder o sen gå o lägga mig..

Kraaaam<3<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0