Klaaaart :D

heeeeeeejjj :D

ÄNLTLIGEEEEEEEEEEEEENNN!!!!!!!!! nu är mitt ruum heeeelt klaaart :D:D så fucking överlycklig^^ de blev skiit fiint^^ ni kan få bilder sen :)
Igår fixade jag tak hela dan ;) de var ass kuul^^ jag o sissi tänkte fixa ett soldäck där xD haha vi låg på platterna o soolaa de var ju skiit fint väder igår^^ tyyp 24 grader eller nått :O skit sköönt^^ sen grillade vi på kvällen mummss :) efter de ville jag hitta på ngt med sissi o bror men dom skulle till lägenheten -.- men när jag sa att dom var tråkiga föreslog sissi att jag kunde följa med^^ moahahaha så vi åkte in o sen visa bror mig hur jag ladda ner saker till denna data^^ så vill ni ha ngt säg till vettja om ni inte kan fixa de själva xD Sen såg vi på oliver o gänget x) hahaha garva ju fan ihjäl mig xD
Sen idaah träffa ja viggge i staan :D sen fick jag åka hem vid tre -.- för jag hade mkt läxor... vafan sparar jag altid allt till sist!? -.- aja nu sitter jag nyduschad i mitt nyfixade rum^^ och ska nog ta lite glass nu :)<3

Bye Bye hare bäst!<3


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0