KONFIRMATION!

heeej :)

ligger nu sängen och ska nog snart sova^^ ska upp vid tio imorron -.- måste stäfa och så innan michi kmr^^ sen på söndag blire konfirmation :S kmr fan göra bort mig xD haha nej de kmr nog gå bra :P hoppas jag.... sen blir de "fest" haha ^^ myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys :D
jag har skit ont i min mage :( </3 och jag vet vrf oxå -.- aja... ska sluta tänka nu och ta upp en bok, lägga mig dubbelvik och sen bara slappna av..


Du visste nog aldrig för jag utmärkte mig inte på de sättet men du ska veta att de inte är dig jag är ledsen eller arg på.. ha, tänker man logist borde man inte bry sig såhär som jag gör.. men de gör jag.. men jag vet att de är försent nu..





TEAM CULLEN!!


EDWARD & JASPER!<3


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0