Lady GaGa! :D

tjaaa bloggen ;)

Igår var så jävla kul!! var på Lady GaGa i globen ;) så efter skolan åkte jag hem hit och fixa mig på mindere än en timme^^ sen åkte vi :D haha jag skulle måla naglarna i bilen så är de första jag gör att spilla nagellack på min nya tröja -.- duktigt jag vet -.- aja de syns knappt... :P påväg dit stannade vi för att köpa något att äta :) de blev Donken, vi köpte med oss så vi åt i bilen^^ GOTT :D:D  sen kom vi te stockholm och parkera sen gick vi till globen centrum tror jag de hette :) därinne mötte vi upp hildaa och gabbii^^ sen gick dom till deras entré och vänte. Jag och eve sprang runt i hela jävla centret och letade efter en toa till henne.. men alla var de minst en kilometer lång kö på -.- så hon fick vänta xD sen mötte vi upp michii och carole^^ efter ett tag gick vi in till globen^^ när vi kom in var de inte mkt folk alls där :O så där gick vi toa och när vi var klara så var de frf inte så mkt folk så jag och eve satt oss vid michi och carole först men sen kom några och skulle ha dom platserna -.- fan! men jag o eve gick  satt oss där i skulle sitta och vi satt ganska bra^^ precis vid sidan av scenen tyyp^^ michi o carole satt i mitten men vid samma sektion ungefär och hilda o gabbi satt en "våning" högre men vi alla såg nog bra :)<3 de var jätte kuuuuul^^ hahah min röst är typ borta för jag stod o skrek och sjöng så mkt + jag har jätte ont i benen för jag dansade skit mkt! xD och jag diggade mina kläder x) (de kmt bilder)
jag filmade och tog många kort :) de var fullt i globen :O ass mkt folk, dom som hade ståplatser stod typ och hoppade HELA tiden^^<33
Juste förbandet som jag itne kmr ihåg vad dom hette var hlet galna! han som sjöng var såå gay! han hade tights, tunika och glittriga klackskor xD haha och gittargisterna rullade omkring på golvet när dom spelade haha xD och han som sjöng böt om mitt på scen! :O han hade string kalsoner -.-!!
Men dom var inte så jätte dåligt ;)
Sen ville jag köpa en tröja men dom kostade 300 spänn där inne -.- men utenför såldes dom för bara 100 :D så jag köpte en där ist^^


Min Outfit ;)<3


De var inte lite folk i globen ;)



Scenen!


Sötaste på hela konsärern xD



GaGa!



MONSTEER!! xD

Min tröja! :D (framsidan)

(baksidan)


Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0