Naatt :)

heejheej^^

klockan är snart 2 på natten och jag orkar inte gå o lägga mig.. jag älskar att vara uppe på nätterna när alla sover för då får jag tid för mig själv med att tänka osv.. de är skjukt skönt^^ men jag vet ju att syrran & co är neranför mig och mamma i väggen bredvid (de kan vara skit irreterande att ha rummet vägg i vägg med hennes -.- men iaf) jag brukar umgås med mina katter då så helt själv är jag ändå inte :P
sitter nu och kolalr lite på tv samtidigt jag kollar lite på datan och myser med min söta kisssemiss^^<3 ska nog snart gå o sova.. är skit trött.. var uppe halv nio imorse.. jag som brukar gå upp vid 11-12 någoting..
jag väntar först på att mamma ska lägga sig så jag blir ensam uppe men hon måste jue; röka, tvätta sig, fixa de sista i huset, ta på pyjamas, lägga sig och läsa! -.-

JAG HAR SJUKT ONT I HALSEEN!! ;(

gonaatt gott folk^^<3

Kommentarer

Skriiv!!:

Ditt vakkra namn sötnos:
du kmr väl tbx??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0